۲ روش کاربردی برای تبلیغات در اینستاگرام + معرفی ابزار
نوشته شده توسط : ساحل

همه ما در باره اهمیت و محبوبیت و هدفمند بودن و… و… اینستاگرام می‌دانیم! برویم راز ریشه-بن-بیخ مطلب. در اینستاگرام چگونه باید تبلیغ کرد؟ چه ابزارهایی برای این کار، سودمند است؟

در این نوشتار به بررسی دو توصیه جالب و یک افزار مفید در راستای درمان تبلیغات شما در اینستاگرام می‌پردازیم (این نوشته یک ریپورتاژ آگهی‌ست، ولی راهکارهای ارائه شده در آن مورد تایید تیم Modir TV می‌باشد). با نوشتار «۲ شیوه کاربردی برای تبلیغات در اینستاگرام» به اتفاق باشید:

راهکار اول: از ابزارهای مجانی اینستاگرام بهره‌مند شوید
یکی از بهترین امکاناتی که اینستاگرام در گزین کردن کاربرانش پیمان دیتا است، ساخت اکانت بازرگانی است که به فالوورهای شما این امکان را می‌دهد که فقط با برگزیدن یک دکمه با شما تماس برقرار کنند یا یک پیام متنی یا ایمیل بفرستند.

علاوه بر این، به شما امکان دسترسی به داده‌های مربوط به تجزیه و تحلیل کسب و کارتان در اینستاگرام را خواهد داد. اگر شما بخواهید از اینستاگرام برای رونق کسب و کارتان استفاده کنید می‌توانید با ساخت یک حساب تجاری در اینستاگرام (راحت تر) متوجه شوید که کاربران شما چقدر جذب درونمایه و برند بازرگانی شما شدند.

راهکار دوم: در پیج‌های کبیر و پر طرفدار تبلیغ کنید
تبلیغات در پیج‌های بزرگ و تاثیرگذار یکتا از بهترین راهکارها برای دیده شدن سوداگری و برند شما در اینستاگرام است. شما با رعایت کردن بعضی از ساده‌ترین اصول تبلیغات اینستاگرام خواهید توانست بازدهی تبلیغات خویش را به مقدار مطلوبی افزایش دهید. روش‌های تبلیغ در اینستاگرام به شرح زیر است:

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام
همان طور که می دانید با هر بار نمایش یک کلیپ در اینستاگرام، به شمار بازدیدهای بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام آن کلیپ اضافه می‌شود. با توجه به این قابلیت اینستاگرام، کافیست تبلیغ ویدئویی خود را با مدت سررسید یک دقیقه طراحی کنید و آن را در پیج‌های پر مخاطب به نمایش بگذارید. در این طریق هزینه تبلیغات (که یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغات موبایل می‌باشد) بر بنیاد تعداد بازدیدها محاسبه خواهد شد و کمینه تعرفه آن (در سایت موبودید) ۱۲۰۰۰ تومان به ازای هر ۱۰۰۰ بار بازدید است.

تبلیغات ساعتی یا مقاوم اینستاگرام
تبلیغات ثابت، از شیوه های مرسوم تبلیغاتی در سراسر گیتی محسوب می‌شود. در اینستاگرام نیز این سبک تبلیغاتی قابل پیاده‌سازی است. در این طریق پست تبلیغاتی شما که می‌تواند عکس و یا ویدئو باشد، در دیگر پیج‌ها نمایش دیتا می‌شود. خرج تبلیغات نیز با توجه به مدت موعد نمایش تبلیغ محاسبه خواهد شد که بسته به جستار پیج و تعداد مخاطبین آن متفاوت است.

نکات مهم تبلیغات در اینستاگرام
نکته‌ای که در تبلیغات در اینستاگرام باید به آن پروا کنید این است که بدبختانه شوربختانه بسیاری از افراد سودجو با به کارگیری نرم ابزارها و دیگر طریق های غیر واقعی، شمار فالوورها، لایک‌ها و بازدیدهای ویدئوهایشان را افزایش می‌دهند و با باورپذیری تبلیغ و گرفتن هزینه‌های گزاف و یا حتی کم‌تر از عرف بازار، مردم را فریب می‌دهند.

لذا حتما برای تبلیغ به این نکته پروا کنید که پیج منتخب شما، شناخته شده و معتبر باشد. برای ارزیابی کیفیت پیج‌ها می‌توانید از کارشناسان این حوزه راهبری بگیرید. سرویس تبلیغات آنلاین موبودید گرد از حرفه‌ای ترین مجریان تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات تلگرام است که می‌تواند در این پهنه شما را یاری کند.





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: